2008. november 18. 15:00 - Peorth

FanArtist: Namiren

Hosszabb szünet után a Fanart rovat ismét szeretne bemutatni két tehetséges alkotót, de kissé rendhagyó módon: elsősorban egyikük sem fanartokkal foglalkozik, viszont folyamatosan alkotnak a japán stílus jegyében, mindazonáltal pedig saját történetekkel, karakterekkel is büszkélkedhetnek. Első beszélgetőtársunk Namiren.

Mióta szeretsz rajzolni?
Amióta csak az eszemet tudom. :D Pontosabban legkorábbi emlékem is az, amikor az óvónéni megdicsért, mert tetszett neki, amit pingáltam. XD

Csak hobbi szintjén űzöd vagy komolyabban is foglalkoztat a rajzolás?
Komolynak nem nevezném azt, amit "grafikus szak" címen művelünk a suliban, de minden álmom, hogy valami hasonlóval foglalkozhassak a jövőben is - pl.: plakát-lógótervezés, weblaptervezés, stb.

Melyiket részesíted előnyben: a hagyományos technikát vagy a számítógépeset?
Az utóbbi képeknél kipróbáltam egy-két hagyományos technikát (és nagyon bejött, szóval lesz még ilyen), de inkább gép-beállítottságú vagyok (olcsóbb, meg ugye ott van az a drága 'visszavonás gombocska.' ^_^ )

Mik a kedvenc témáid?
Anime-mangán belül? Jó kérdés... konkrétan nem tudnék most egyet sem megnevezni. Kísérletező típus vagyok, így csak nagyon ritkán sikerül két kép ugyanolyanra.

Vannak példaképeid, kedvenc stílusod?
Megint nem tudok pontos választ adni. Rajzstílus terén nem tudok egyet sem megjelölni, mert egynek sem tudom a nevét. XD
Amúgy meg nem szeretem a nagyon nagy szemeket... meg a túlgyúrt izmokat, kockahajat, erős színkontrasztokat.
Példaképnek pedig talán Katsura Hoshinot (D.Gray-man), Yun Kougat (Loveless) és egy-két doujinshi rajzolót tudnék megnevezni.

Hogy kerültél kapcsolatba az animékkel, mangákkal?
Érdekes... Mikor elolvastam a többiek válaszait, mindenki a Sailor Moont vagy a Dragon Ballt említette, mint az a bizonyos 'első'. Nos, én ki fogok lógni a sorból, mert nekem az első a Slayers volt. Ugyan az előtt is láttam egy-két animét a tévében, de nem igazán foglalkoztam velük.

 

Vannak kedvenc sorozataid, karaktereid?
D.Gray-man és abból Allen Walker, ő most az aktuális főkedvenc. Aztán az Ouran High School Host Club (Hikaru és Kaoru) újabban, mert nagyon humoros. A Loveless (Ritsuka) a gyönyörű rajzok miatt, és még: Death Note (Light), Slayers (Xellos), Árnybíró (Adzsite).

Szoktál fanartokat készíteni?
Nagyon-nagyon ritkán... Gyakorlatilag az utóbbi egy évben kb. egy vagy két darabot csináltam. Nem igazán vagyok az a fanartist típus. Csak mostanában a D.Gray-man iránti mániám elhatalmasodásának tüneteiként jelent meg megint a fanart az életemben. De nem is baj, imádok Allent rajzolni! ^_^

A Dharma egy hazai kezdeményezésű mangaantológia. Eddig két kötetet jelent meg, s nemrég került ki a felhívás a harmadikra. Az eddig kiadott gyűjteményekben te is aktívan részt vettél - mik ihlettek meg ezeknek a történeteknek az elkészítésekor?
A Dharma 1.-ben a 'Qwestions' egy kezdetleges kis horrorszerűség volt. Nem igazán ihletett meg semmi, talán csak az, hogy nagyon szeretem a horror filmeket. A 'Morning, my Morning' pedig pont ennek az ellentéte, mivel a jó horror mellett az abszurd, humoros dolgokat is nagyon szeretem, valahogy innen jött ez is...
A Dharma 2-es 'Promise'-zal kapcsolatban pedig nem igazán tudok mit mondani. Tulajdonképpen épp vasaltam. :D Vasaltam és elméláztam egy kis időre - meg is égettem az ujjam, de egy sztorit megért ennyi kis fájdalom. Gondolom, pont ilyen értelmes is lett. *nevet*

Melyik történet, karakter áll a legközelebb a szívedhez a sajátjaid közül?
Van kedvenc. ^_^ Kb. 2-3 hónapos, úgyhogy nem írhatom, hogy újabban, pedig találó megfogalmazás lenne arra, hogy milyen lassan dolgozom. :D
Ő lenne az. Ha a Jóisten is úgy akarja, akkor a soron következő történetem egyik főszereplője (pontosabban a főszereplő öccse) lesz. A neve William.

Hol láthatunk legközelebb rajzokat Tőled?
Jelenleg elég kemény vizsgaidőszaknak nézek elébe, de azért megpróbálok határidőn belülre valami elfogadhatót produkálni a következő Dharmába. No meg ott vannak a weblapjaim. Általában DeviantArton vagyok a legtöbbet, de van egy blogszerűségem is a LiveJournalon, ahová mindenféle vázlataim és félkész bigyóim mennek. ^_^

Köszönöm a beszélgetést!

Namiren elérhetőségei:
Barbicaty a DeviantArton
Strange dreams...strange world

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animecomment.blog.hu/api/trackback/id/tr52758751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása