2007. szeptember 14. 16:39 - public hikikomori

Public Hikikomori

Én alapítottam a blogot, és kezdtem írni kritikákat rá. Jelenleg adminként működöm, illetve továbbra is írok az oldalra. Animéket 2006 májusa óta nézek gyakrabban, azóta kialakult egy jól behatárolt érdeklődési köröm. Műfajok szerint főleg seinen-t nézek és néhány jobb shounen-t. Úgy gondolom, hogy az animék egy nagyon különleges helyet foglalnak el a globalizálódó világ kultúrájában, kicsit távolabb a főáramtól. És művészet, csak túl sokan nem úgy tekintenek rá.

Kritikák:
Igyekszem viszonylag tömör és élvezhető stílusban írni, de ritkán vagyok elégedett magammal. Egyszerre több animét is nézek párhuzamosan. Amiből a közeljövőben fogok írni biztosan:
  • Lovely Complex
  • Seto no Hanayome
  • Ghost in the Shell
  • Koi Kaze
  • Pale Cocoon
  • Toki wo kakeru shoujo
  • Ghost Hound
A blog:
Adminként időnként dolgozgatok a blog kinézetén és elrendezésén. Pár praktikus dolgot már sikerült megoldani, mint a címkék vagy a rovatok. Nemrég készítettem új template-et, ha ezzel kapcsolatban van véleményetek, vagy ha van valami kívánságotok, ide lehet írni.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animecomment.blog.hu/api/trackback/id/tr69377952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása