2008. október 18. 15:00 - Peorth

Peorth

Sokakhoz hasonlóan az én történetem is a Sailor Moon és Dragon Ball sorozatokkal kezdődött, de amikor levették őket a műsorról, mentem "utánuk" a német adókra, s itt gazdagodtam az évek során inkább látvány tekintetében, mint szókincsben. Akkor még nem nagyon sejtettem, hogy az, amit nézek, konkrétan anime, de a hasonló rajzstílusból és a furcsak nevekből világos volt, hogy valami nagyon egynemű dolog lehet ez az egész. Ennek a korszakomnak köszönhető az is, hogy sokkal több animét ismerek, mint amennyit ténylegesen láttam.
Aztán némi szünet után jött a megvilágosodás, amikor 2005 szilveszterén a távirányítóval játszadozva rájöttem, hogy van anime-csatornánk. Ezzel egy időben lett rendszeres internetem, s ahogy a kettő összeállt, úgy kezdtem el én is kutakodni, újra ismerkedni az animékkel.

Alapvetően a shoujo sorozatokat szeretem (főleg a magical girl-animéket és romantikus komédiákat), de szívesen átkacsintgatok más műfajok felé is - sőt, még egy bizonyos mértékű ecchi- és véradagot is elviselek, csak ne érjen váratlanul.
Inkább a régebbi évjáratok közül szoktam válogatni, sajnos nem vagyok az a típus, aki türelmesen tud várni heteket arra, hogy az éppen futó sorozatból kijöjjön egy újabb rész.
Mindezek mellett ost albumokat gyűjtök és fanartok készítésével is próbálkozom.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animecomment.blog.hu/api/trackback/id/tr62805093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása