2008. november 27. 15:00 - Peorth

Fanartist: Kana-ME

Amikor először találkoztam a DeviantArton a galériájával, egyedi stílusa és nagyszerű (valamint azóta is irigyelt) színezési technikája rögtön megfogott: mai bejegyzésünk főszereplője, Kana 2008 nyara óta működteti manga galériáját, de természetesen az ő története sem csak odáig nyúlik vissza...

Ha valaki figyelmesen megnézi a DA-s oldaladat, azonnal feltűnhet neki, hogy egyszerre két képtárnak is büszke tulajdonosa lehetsz - de mindegyikhez rajzokat töltesz fel. Mi e kettőség oka?
Amikor regisztráltam a DA-ra, akkor a suli és a felvételik miatt csak hagyományos stílusban rajzoltam, mert másra már nem jutott energiám. Aztán nemrég - pár éves kihagyás után - visszatértem a manga stílushoz. Úgy éreztem, hogy ezek a képeim nem igazán illenek bele az első galériámba, ezért csináltam nekik egy újat, s most mindkettőt párhuzamosan használom.

Mióta rajzolsz amúgy? Honnan ered ez a hobbi?
Már az ovit és az általános iskolát is végig rajzoltam, ez az egyetlen dolog, ami kezdettől fogva le tudott kötni. Egyébként nálunk a rajzolás családban maradt, ez amolyan öröklődő dolog. :D

Miket szeretsz elsősorban rajzolni, mik a kedvenc témáid?
Mindig is az emberi alak érdekelt a legjobban - a manga pedig szinte csak figurák ábrázolásából áll, úgyhogy ezen a téren kiélhetem magam. :)

Milyen technikával készülnek a munkáid?
Szeretek új dolgokat kipróbálni, de valószínűleg a színes ceruza lesz az örök kedvenc. A digitális rajzoláshoz szinte egyáltalán nem értek, úgyhogy nálam minden hagyományosan, kézzel készül.

Mióta érdekel a manga-anime világ, mi volt az első élményed ezzel kapcsolatban?
Körülbelül 9-10 éves koromban kezdtem el nézni a Sailor Moont - akkor még németül, úgy, hogy egy szót sem értettem belőle. De ez volt az első meghatározó, ebből tudtam meg, mi az az anime és innentől kezdve rajzoltam az első fanartokat.

Kedvenc animék?
Örök kedvenc a Digimon első és második szériája, mostanra viszont már leszoktam a népszerű, inkább kisebbeknek való animékről. Olyanokat szeretek nézni, amiknek kicsit bonyolultabb a története, részletesebb a kidolgozása, pl. Escaflowne, Samurai Champloo, Cowboy Bebop.

És kedvenc figuráid?
A Sailor Moon és a Digimon I. karakterkészletét nem lehet felülmúlni, úgyhogy nekem egyértelműen ők a kedvenceim.

Vannak saját sztorijaid, szereplőid?
Annyi saját történetem és karakterem van, hogy lassan már én is el fogom veszteni a fonalat. XD

Mesélj róluk pár mondatban!
A történeteim inkább novella- és regényjellegűek, mind hosszúságban, mind pedig témában. Mindenféle műfajt próbáltam már a fantasytől a sci-fin át a hétköznapi témájú novelláig - nyolcadiktól kezdve már elég sok mindent írtam, csak nehezen jutok a dolgok végére.

Mik a terveid a jövőre vonatkozólag a fentieket illetően?
Mivel elég ritka az, hogy valaki prózaírással foglalkozik, és emellett illusztrálni is tudja a saját írásait, ezért valami olyasmivel szeretnék próbálkozni, ami a novellát és a mangát ötvözi. Tehát adott egy hosszabb, kidolgozottabb szöveg, ami tele van saját készítésű, inkább manga-stílusú képekkel (mivel most ezekből rajzolok többet), s a szöveg mellett ugyanakkor vannak teljes képregényoldalak is. Szóval valami ilyesmit szeretnék a jövőben megvalósítani.

Sok szerencsét és kitartást hozzá!

Kana-Me alkotásai:
Manga rajzok
Egyéb témájú rajzok


 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://animecomment.blog.hu/api/trackback/id/tr79779441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása